Finja ble utnevnt til Årets sterkeste merkevare på Betonggala i Stockholm

Publisert 01.12.2022

Finja ble utnevnt til Årets sterkeste merkevare på Betonggala i Stockholm

Finja vant den prestisjetunge prisen i kategorien Årets sterkeste merkevare på Betonggala i Stockholm. Selskapet tok stolt imot prisen og deler æren med ansatte, kunder, leverandører, samarbeidspartnere og alle som velger å bruke Finjas produkter.

Finja vil fortsette å møte fremtiden med stort engasjement med nye produkter og innovasjoner som bidrar til utvikling og som løfter hele bransjen fremover.

– Vi er ekstremt stolte over å vinne prisen for Årets sterkeste merkevare. Vi tror på en fremtid der vi kan bygge langsiktig og bærekraftig. Det driver oss fremover. Tusen takk for både nominasjonen og prisen, det deler vi med alle våre ambassadører, sier Gull-Britt Jonasson, konsernsjef i Finja.

Juryens begrunnelse bak prisen:
«Vår vinner går sine egne veier i meningsdannelse med mot og integritet. Med moderne og veletablerte verdier og stort engasjement driver de utviklingen og bransjen fremover uten å gi avkall på sin historie. Selskapet investerer i offentlige kanaler som YouTube og innhold som er både morsomt og informativt. Det opplever vi som seriøst, innovativt og kreativt.»

Nominasjonsjuryen for prisen var sammensatt av Karin Larén Hallström, administrerende direktør Hallström PR, Anders Carlén, forretningsfører Bonnier News og Fredrik Karlsson, sjefredaktør, VVS-Forum og Elinstallatören.

Finja takker for en godt arrangert galla og gratulerer også Trimble og Dipart, som ble nominert til prisen Årets sterkeste merkevare, samt andre prisvinnere og nominerte under gallaen.

Finja ble utnevnt til Årets sterkeste merkevare på Betonggala i Stockholm
Finja ble utnevnt til årets sterkeste merkevare på Beto
Finjahjerte